קיימים רק 5 זוגות של Kanye West X Nike Air Max 180 … לאספן זה יש 2 זוגות

ואילו קניה ווסט כנראה מפורסמת יותר בעבודתו עם אדידס בימינו, זו הבנה די אופיינית שהראפר התמודד איתו נייקי לפני עסקת שלושת הפסים שלו. לאורך כל תקופתו בסוווש, קניה הציג מספר וריאציות שונות של נייקי אייר ייזי לפני שעזב את המותג בגלל האמת שהוא לא הצליח לחשוף את עצמו בסגנונות לחלוטין בגלל מגבלות נייקי.

בעוד שרבים מכם אינם מכירים שאלה עם נייקי אייר אייזי אני כמו גם II, זה פחות ידוע שלפני שהוא התחיל לעבוד על הצלליות שהוזכרו בעבר, מר ווסט ייצר זוג מדגם של נייקי אייר מקס 180 שלעולם לשלב ההפקה. בהשפעה מסיום הלימודים כמו גם יצירות האמנות הנלוות לכך שתוכננו על ידי טקאשי מוראקמי, אלה המשמעות של קניה המוקדמת במיטבו.

זוגות אלה היו אכן רק דגימות, ולכן הופקו כמות נמוכה של לסת של 5 זוגות בלבד, כלומר הם עשויים להיות אחד הנעליים הנדירות ביותר להתקיים. זה לא התרחשות טיפוסית אפילו לראות תמונות חדשות של נעלי ספורט אלה, כמו שקיימות כל כך, ובכל זאת אספן נעלי הספורט מיושם. Arts.Nyc צילם כעת שני זוגות יחד, וזה מספיק כדי לשלוח כל סוג של סניקרט לטירוף מיידי.

בעוד שרובנו יכולים רק לחלום אי פעם לקבל חתיכה כה חשובה של היסטוריה של נעלי ספורט, זה מסיר שזה גמיש משמעותי. לרוע המזל אלא אם כן יש לך כיסים עמוקים ברצינות אתה יכול להמשיך פשוט להזיל ריר על התמונות האלה! הקפד לשמור אותו נעול ממש ממש כאן אצל הספק היחיד לכל העדכונים, כמו גם בזמן שאתה ממש כאן תסתכל על שיתוף הפעולה האחרון של ג’ורדן של אלילי מאי!

תמונה באמצעות Applied.Arts.nyc