גלה את הטבע הגדול בחיק הטבע בסגנון עם קולקציית הקיץ 21 של נייקי ACG

נייקי ACG (כל ציוד התנאים) חוזרים עם עוד קולקציית קפסולות שמוכנה לקחת את ההתאמות החיצוניות שלנו לגבהים חדשים ופסגות חדשות.

בהשראת היופי הטבעי של הוואי, קפסולה זו תוכננה בחקירה ובתפקוד בחשבון, ועם 85% מהאוסף המורכב מחומרים ממוחזרים הבחירה הזו ידידותית לסביבה כמו שהיא מסוגננת.

תמונות דרך נייקי
יצירות בולטות מהקולקציה כוללות את ז’קט ומכנסי המכנסיים, ששניהם מגיעים לצבע “חרוט סינדר” ועשויים מסיבי ניילון ממוחזרים של 100%. כמו כן, לשני החלקים הללו יש תכונות עמידות בפני מים ותכונות עמידות לרוח כדי לשמור על יבש ונוח במזג האוויר הבלתי צפוי.

לצד הנ”ל, הקפסולה מפנה גם מקום לכמה זוגות מכנסיים קצרים, חמש חולצות טריקו שונות, מכנסיים, קפוצ’ונים, הזעות וגרביים שכולם הושלמו על ידי כובע דלי מסוגנן המוכן לחסום וקרני UV מזיקות. לוח הצבעים מורכב בעיקר מגוונים ניטרליים חומים, אפורים ושחורים עם התזות של ורוד, לבן וירוק ליצירת הרכב צבעוני דמויי יער ופלורה.

אוסף ה- Nike ACG האחרון הזה אמור לרדת ב -7 ביוני באתר של נייקי ולבחר קמעונאים, אז אל תחמיץ ותתכנן את ההתאמות החיצוניות שלך עכשיו! בחדשות אחרות, הפחד מאלוהים Essentials SS21 Drop 2 יוצא מחר!

תמונות דרך נייקי