המראה הטוב ביותר שלך עדיין ב- Reebok X Adidas Instapump Fury Breap

לא שמענו שום דבר ב- Reebok X Adidas Instapump Fury משתפרות כבר זמן מה, אבל התמונות החדשות לגמרי מה- Sneaker Insider @kicksvisionOfficial מעניקות לנו את מיטבנו התבונן עדיין בהיברידי החום הגבוה. בעוד שאדידס למעשה מחזיקה בריבוק, הם עדיין ישויות נפרדות בפני עצמן, מה שהופך את הקרוסאובר הזה למיוחד במיוחד.

הוצגה כאן בחבילת ‘OG פוגשת OG’, אוסף זה מורכב משני דגמים שמשחקים עם Colourway המקורי של Instapump Fury וה- Ultra הראשון משפר שהעלה לראשונה בשנת 2015. הכולל בסיס רשת, לוחות אדומים וצהובים מהווים את ‘ציון’ צהוב ‘, ואילו הגוונים השחורים והסגולים התגנבות של ה- OG UB עושים את דרכם ל’ליבה שחורה’.

תמונה באמצעות kicksvisionofficial

תמונה באמצעות kicksvisionofficial
למטה, משפר שומר משפר את סולת הביניים נוכח לנוחות וריפוד שנמצא בנקודה, וכדי להסתובב עם הכל, רצועה אלסטית מעטרת את הרגל למצב הנעילה המרבית. זה תפור עם פירוט ממותג משותף, ומזכיר את Sneakerheads כי זה לא סתם שיתוף פעולה ישן.

ה- Reebok X Adidas Instapump Fury משפר את חבילת ‘OG פוגשת OG’ שנפלה באסיה ב -25 באוקטובר, כאשר שחרור רחב בהרבה אמור להתקיים ב -22 בנובמבר במניות נבחרות. עדיין לא אושרו פרטים הנוגעים להשקה אירופית, אז וודא שאתה שומר עליו נעול אצל הספק היחיד אם אתה רוצה זוג באוסף שלך!

תמונה באמצעות kicksvisionofficial

תמונה באמצעות kicksvisionofficial