התבונן לראשונה ב- Off-White X Nike Air Max 90 2.0 ‘RED באוניברסיטה’

נראה ש- Virgil Abloh לא יכול לשים רגל טועה כשזה נוגע לשיתוף הפעולה המתמשך שלו עם נייקי. הרבה יותר מעשרה סגנונות הושקו השנה ועם זאת, Sneakerheads אינם מעייפים את הסגנונות המפורקים הללו. רחוק ממנו, שכן כל זוג עד כה מיהר למכור לפני שפיקד על מחירי השקיית עיניים ברחבי eBay ופלטפורמות אחרות של מכירת מחדש.

במבט קדימה לחודשים הקרובים ויש המון מה להתיר באוהדי “העשרה”. הרבה יותר חיל האוויר 1 משחררים כמו גם כמה Air Max 90s. הנה, לראשונה, אנו מתבוננים מקרוב על הצבע השמועה ‘אדום אוניברסיטאי’.

הידיעה על הצבע הנועז הזה הודלפו מוקדם יותר השנה, אך באותה תקופה הונפקו רק עגולים. עכשיו בזכות @earlycop אנו מקבלים מבט ראשון פוטנציאלי על הסגנון הקרוב הזה.

ממש כמו הצבעים המקוריים, ה- Off-White X Air Max 90 ‘Red red’ של אוניברסיטת ‘ספורט עליון מפורק עם כל פרטי החתימה. סוווש תפור על פני דופן הצדדים וזוג זה כולל עניבת חוט אדום בצבע אדום. מדרס הביניים המעושן כולל גם בצבע בהיר של אדום.

תאריך שחרור אינו ידוע ב- Off-White X Air Max 90 ‘RED’ של אוניברסיטת ‘, אם כי הוא צפוי להשיק בחודשים הקרובים. הקפידו לבחון מקרוב את הצבעים ‘עפרות מדבר’ ועל אותם חיל אוויר X מחוץ לחיל האוויר X, גם הם משיקים בקרוב.