צף כמו פרפר עם אוסף הפאטה x פיטר אנג’לו סימון “מוחמד עלי”

העומד בפני שחרור השותפות שלהם עם ענקיות בגדים טכניים איטלקיים C.P. עסקים מוקדם יותר השבוע, נראה כי פטה לא מראים שום אינדיקציות להאטה בקיץ הקרוב! המותג מבוסס אמסטרדם חבר עם ברוקלין מצא את הצלם המקצועי פיטר אנג’לו סיימון וכן המפרסמים של סליל ארט העיתונות כדי לספק מעט אוסף קפסולות שמשלים מחווה לא אחר מאשר מוחמד עלי.

בקריירה הארוכה והמפוארת שלו, פיטר אנג’לו סיימון תפס כמה מהשמות הגדולים ביותר הן בספורט והן בתרבות הפופ, כאשר אגדת האגרוף במשקל כבד מוחמד עלי היא אחת הדוגמאות הבולטות ביותר. תוך ניצול התמונות מתוך ספרו של סיימון מוחמד עלי: גן עדן של פייטר, השלישייה פעלה יחד כדי לספק אוסף קפסולות המורכב מארבע זיעה שונות כמו גם חולצות טריקו. תחת הכותרת “גן העדן של פאטא פייטר”, התמוטטות זו היא קצין משטרה חובה לכל סוג של מעריץ של המדע הנפלא.

תמונה דרך ימדו רוז
ארבעת הסגנונות מתפקדים את התמונות של סיימון של עלי מעוטרות לרוחבן עם “גן עדן של לוחם 1974” שהודפסו על פני מיקומים פרטיים. בנוסף לכל זה, לוגו החתימה של פטה מופיע בכל בגד. שילוב הצבעים מורכב משלושה צבעים ניטרליים עם שחור, אפור הת’ר כמו גם לבן, כולם מוצעים.

תמונה דרך ימדו רוז
האוסף המלא יוצע דרך חנות האינטרנט של פטה ב -29 במאי. הבה נבין אם אתה מטפל כדי להעתיק משהו כמו גם לזכור “צף כמו עוקץ פרפר כמו דבורה”! בחדשות אחרות, הספק היחיד נשאר נאמן לקבוצה עם נייקי דאנק!

תמונה דרך ימדו רוז