עוד היי קיטי X נייקי אייר פרסטו נמצא ביצירות

עוד בשנת 2004, נייקי התחברה בסקרנות עם Sanrio עבור Hi Kitty X Nike Air Presto. אמנם זה בהחלט לא הפרסטו האווירי המוזר ביותר אי פעם, אך מקורות אומרים לנו שהצמד רוצה לחדש את התמוטטות הקוואי שלהם בקרוב מאוד – כמו גם הנה כל מה שאנחנו מבינים עד כה!

אין עדיין תמונות רשמיות של ה- HK Air Presto הקרוב, אולם שמועות מציעות שזה ייראה הרבה כמו צמד 2004 שדמיין במאמר זה. ה- OG, שפותח על ידי הסטיבן סמית ‘האגדי שעומד כיום בראש חטיבת הסגנון של Yeezy, מתגאה בחלקו של ניאופרן לבן עם החוצה הידידותית המועדפת על כולם.

תמונה דרך סטיבן סמית ‘
אם מעולם לא ראית או שמעת על ה- Hi Kitty X Nike Collab, לא היינו מופתעים כל כך. במקור היה משתמע לצמצם בארבעה מסלולי צבעים עם 500 זוגות כל אחד. עם זאת, זה ירד מאוחר יותר ל -12 זוגות בלבד כל אחד כמו גם הועבר לחברים טובים כמו גם לבני משק הבית בלבד, כך שאם אתה רואה זוג בטבע אז זה יום המזל שלך.

השמועה מספרת כי ה- Hi Kitty X Nike Air Presto הקרוב יקטן מתישהו השנה, אולם בגלל המגיפה היא עשויה להידחף לתחילת השנה הבאה. הבה נבין מה אתה מאמין בשיתוף הפעולה הקרוב הזה, כמו גם בזמן שאתה כאן, אתה עלול גם להציץ מבט מקרוב על טרוויס סקוט X נייק אייר מקס 1 “חיטה”!

תמונה דרך עז