ה- Air Jordan 6 “Dongdan” הנמוך מחווה כבוד לתרבות הכדורסל של בייג’ינג

ה- Air Jordan 6 Low הוא בהחלט צללית שנראתה לעיתים רחוקות, אולם כאשר משחררים Colourways חדשים הם תמיד באים אגרוף חזק. הווריאציה האחרונה שתושק בחודשים הקרובים מכונה “דונגדן” הנמוך של אייר ג’ורדן 6, על שם אצטדיון הכדורסל המפורסם בבייג’ינג באותו שם. הספורט פופולרי להפליא ברחבי העיר, כאשר הצמד הזה מכבד את התשוקה של סין לכדורסל.

הזוג מעוטר בעיקר בגוון לבן למרות שהם מודגשים באפקט דהייה אדום וכתום, ומחקים את השקיעה המפורסמת מעל אצטדיון דונגדן. אם אתה מחפש זוג מהדורה מוגבלת המספר סיפור אז אל תסתכל רחוק יותר, מכיוון שאתה יכול להוסיף את אלה לסיבוב שלך במוקדם ולא במאוחר!

תמונה דרך zsneakerheadzair Jordan 6 “דונגדן” נמוך

Int’l Shipping

ראה עוד

תמונה דרך zsneakerheadzair Jordan 6 “דונגדן” נמוך

Int’l Shipping

ראה עוד

הזוג מעוצב מעור פרימיום על פני העליונות ומשתמש גם בלוחות רשת אתלטים הן לחוסן והן לנוחות. מיתוג סוווש נעדר כאן למרות שהלוגו המפורסם של ג’אמפמן רקום על הלשונות באדום למראה חתימה. שפע ריפוד ממוקם סביב הקרסוליים ואילו דונגדן מיתוג רקום בכרטיסיות העקב, ומחזק את מצב המהדורה המוגבלת של זוג זה.

כל זה יושב על גבי מדרס בינוני שחור עם חלקים קרובים, ואילו ריפוד אוויר של נייקי מספק את כל התמיכה והנוחות שתוכלו להזדקק למגרש ומחוצה לו. המראה הושלם עם סוליה חיצונית תוססת רב-צבעונית יחד עם מיתוג של יותר ג’אמפמן. אם אתם מחפשים להרים את “דונגדן” הנמוך של אייר ג’ורדן 6, תצטרך לשבת חזק עוד עוד קצת, מכיוון שהצמד עדיין לא מקבל תאריך שחרור רשמי. שמור אותו נעול ממש כאן אצל הספק היחיד לכל העדכונים והקפד לבדוק את קוד ההנחה של Epic של Converse!

תמונה דרך znsneakerheadzair Jordan 6 “דונגדן” נמוך

Int’l Shipping

ראה עוד

אייר ג’ורדן 6 “דונגדן” נמוך

Int’l Shipping

ראה עוד